Veelgestelde vragen

Annuleren

Kan ik de aanmelding voor een scholing annuleren?

Dat mag, let er wel op dat hier wellicht annuleringskosten aan zijn verbonden. Annuleren kan alleen schriftelijk per e-mail naar: secretariaat@leerpuntkoel.nl. Daarna sturen wij u een bevestiging van uw annulering. Ontvangt u deze bevestiging van uw annulering niet, dan hebben wij uw annulering niet ontvangen.

  • Na aanmelding geldt de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. U kunt binnen die tijd kosteloos annuleren.
  • Bij aanmeldingen die gedaan worden binnen 14 dagen voor aanvang van de desbetreffende scholing, dan ziet de inschrijver af van het recht op de wettelijke bedenktijd.
  • Bij aanmeldingen voor een e-learning, memotrainer, kennisapp of andere aanmelding die direct bij aanschaf gestart wordt, ziet de inschrijver af van het recht op de wettelijke bedenktijd.
  • Bij annuleren meer dan 3 maanden voor de scholingsdatum betaalt u €25,- administratiekosten.
  • Bij annulering vanaf 3 maanden tot en met 6 weken voor de scholingsdatum betaalt u 25% van het volledige scholingsbedrag met een minimumbedrag van €25,- administratiekosten.
  • Bij annuleren korter dan 6 weken voor de scholingsdatum en bij “no-show” betaalt u het volledige scholingsbedrag.

U kunt annuleringskosten voorkomen door een vervangende cursist uw plaats in te laten nemen. Neem hiervoor vooraf contact op met: secretariaat@leerpuntkoel.nl. Onze volledige algemene voorwaarden kunt u bekijken op: https://www.leerpuntkoel.nl/algemene-voorwaarden.html

Ik ben verhinderd, kan een collega in mijn plaats komen?

Dat mag zeker! Een vervangende cursist mag uw plaats innemen. Zij of hij neemt hiermee de cursuskosten van u over. Hiervoor dient u wel vooraf contact op te nemen met de Back Office via: secretariaat@leerpuntkoel.nl

De (na)scholingen en opleidingen gaan door!

Conform de laatste maatregelen gaan onze (na)scholingen en opleidingen door. Mocht er iets wijzigen voor de (na)scholing of opleiding waarvoor u ingeschreven staat, dan nemen wij contact met u op.